dilluns, 2 d’agost del 2010

La novia Cadaver - Dueto de Piano

Avui he vist "La novia cadáver". Ja l'havia vist, però no em feia res repetir. La veritat, quasi bé tot el què fa el genial Tim Burton em fascina. Avui, per exemple, entrar al seu món màgic m'ha ajudat a oblidar-me una mica d'aquest mal de collons que tinc al queixal (tot i els tres ibuprofenos que ja porto a sobre...)

En fi...només volia compartir una de les millors escenes de la pel·lícula. A mi m'ha encantat, espero que a vosaltres tambés us agradi!



P.D. Era el primer vídeo que penjava i pensava que me n'havia ensortit. Ara veig que no, que no es pot veure directament en aquesta pàgina. Si algú sap com s'ha de fer...

3 comentaris:

  1. El que passa estimada Rachel és que portes un puto globus d'iboprofenos. Llavors és clar que t'endinses al món "Timbarton". Menys drogues i més salut, per favort!!

    ResponElimina
  2. Si vols que es vegin els videos a l'hora de crear el text has de fer un vincle. Escriu el link al text, el marques i cliques on hi ha una mena de 8 al revés (allà t'hi ha apareixerà un espai on hauràs d'escriure-hi, de nou, l'adreça del video). I ja tà!

    ResponElimina
  3. jejeje! doncs encara segueixo amb els ibuprofenos...
    Merci per lo dels videos...ja ho provaré encara que sona molt complicat...és que jo per aquestes coses sóc una mica inepte! Bé, jo no, és el meu pc q té vida pròpia...
    Salut!

    ResponElimina