diumenge, 24 d’abril del 2011

Sóc així

(Una mena de diàleg interior que m'ha sortit intentant escriure quelcom sense haver de dir res en concret. No té gaire sentit, ho sé, i no espero que us agradi ni que l'entengueu, el publico simplement perquè el tinc al cap, no sé per què, potser perquè sóc així)

- Ho sento.
  Sóc així.
- Així com?
- Doncs així , d'aquesta manera . . .
- Així? D'aquesta manera?
  Què vols dir?
- Vull dir que sóc així , d'aquesta manera , potser massa . . .
- Massa què?
- Així , d'aquesta manera , massa . . . d'allò !
- D'allò? Així? D'aquesta manera?
  Però què vols dir?
- Que ho sento, que sóc així! Sí , d'aquesta manera , a vegades massa d'allò , a vegades massa d'això . . . així . . . d'aquesta manera tan . . .
- Tan què? Allò , això , així . . . em lies!
- Ho sento, ja t'ho he dit , és que jo sóc així, d'aquesta manera. Ara això, ara allò.
  Intento ser més . . . d'aixonces, no et dic pas que no, però sóc com sóc , així.
- I així m'agrades.
- Segur?
   És que jo . . . no ho sé . . . em veig així , d'aquesta manera, tan . . . d'allonces, i penso que potser tu . . .
- Jo? Jo què?
- Que tu ets més aixàs , i com que jo sóc més així , d'aquesta manera , em fa cosa que tu que ets más aixàs doncs . . . això!
- Això què?
- Doncs això , com que jo sóc així , d'aquesta manera , veig les coses així . i tu , que ets més aixàs a vegades sembla que no les vegis així , i clar, com que jo sóc així , tan . . . d'aquesta manera , sé que tot plegat potser és massa . . . massa . . .
- Massa?
- Ai! Doncs massa d'allonces! Que se t'ha de dir tot!
- Tot? Però si no m'has dit res . . .
- Ho sé , ho sento. Ja t'he avisat.
Si és que jo sóc així , d'aquesta manera . . . és el què hi ha.


(Ja us he avisat, que no tenia sentit. Ni jo sé què vull transmetre amb això, però aquestes paraules són les que em rondaven pel cap durant tot el dia i aquí queden escrites, a veure si així, d'aquesta manera, se'n van del meu cap. Bona nit!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada