dimarts, 24 de maig del 2011

Espontàniament abans d'anar a dormir

Que els minuts passen
Que les hores passen
Que els dies passen
I les setmanes , i els mesos , i els anys
Que ja no aguanto més , a voltes em desespero. Masses fustracions
Que el temps va endavant , que tot es mou menys jo ,
que em moc per res . 
Per desfer camí fet , per emplenar més el pes  la motxilla
Jo desfaig i el temps fa
En direcció contrària
El temps fa, jo desfaig
Contradiccions , jo sóc així, vulgui o no vulgui m' hi trobo
 I les nits . . . són fredes , massa fredes , sempre fredes.
I silencioses
Ni  lluna ni estrelles , des del meu llit no les puc veure
Abraçada a una llum imaginària .Quin remei!
M'escalfa , això sí.
No és real, això també, 
però almenys ho sé.


Bona nit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada