dimecres, 28 de març del 2012

Mallorca - F.C.Barcelona

Sé que ho penjo amb uns dies de retard, però això és el què passa quan una servidora no pot veure el partit per la tv...

“Som a Mallorca al vint-i-tres de la segona part i el Barça guanya 0-1”. Un minut més tard el pare encén l’ordinador, mentre al minut vint-i-quatre el gos es col·loca al sofà. La veu del Puyal encobreix el silenci de la casa. De fons, al minut vint-i-cinc, se sent algú remenant a la cuina. No és la mare, que ha marxat a teatre al final de la primera part, és el germà gran que ha vingut a endrapar les restes del dinar. Al vint-i-vuit i mig de la segona part ella es fa un massatge a les parpelles. Ho acostuma a fer quan té mal de cap. Dos minuts més tard encén el msn i veu que ell està connectat. És absurd. “Els jugadors s’han de moure” diuen a la ràdio. Ells dos ja fa temps que no es mouen, potser perquè ja no juguen el mateix partit. El Barça amb deu defensant-se i ella que no sap com defensar-se d’aquella solitud que la visita cada nit. De sobte, el gol de Piqué. Somriu i pensa en els gols que li hagués agradat marcar. Al trenta-sis s’apreta el front. El mal de cap insisteix i no sap si prendre una aspirina o emplenar-se el got de cervesa. Com solia dir ell, potser la tercera opció sigui la millor. Final del partit. 0 a 2, tres puntets més i la vida segueix.

4 comentaris:

  1. Rachel, m'ha fet gràcia trobar un post de futbol, avui que jugaven el Barça i el Milan. No acostumo a mirar el futbol, però sé perfectament si el Barça guanya o perd, pels petards que tiren aquí, al meu barri, quan aquest marca un gol...Avui em pensava que havia perdut, perquè hi havia un silenci sospitós, però no, han empatat!
    Has fet una curiosa semblança entre una situació casolana i un partit...
    I passi el que passi, la vida segueix com dius tu!
    Bona nit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. oi tant! però el barça m'ajuda a distreure'm de les meves cabòries! jejeje
      Petons!!!

      Elimina
  2. M'acabes de recordar a una amiga. La seua passió és el Barça.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tinc moltes passiona, però sí, ho reconec, una d'elles, és el Barça! ;)

      Elimina