dissabte, 1 de gener del 2011

On és la màgia de la nit de cap d'any?

El Pitu, el meu gos, dorm, tranquil, al sofà del menjador.
El meu pare fa el mateix a l'altre sofà.
L'Andreuet, el gat, dorm als peus del meu pare.
El meu germà petit fa remenar l'ordinador.
L'altre s'està a la seva habitació, imagino que remenant l'ordinador també...
i la meva mare deu està al seu llit, fent el seu primer son d'aquest 2011.
Jo em quedo amb els "Manel", que em fan companyia des d'un concert al Palau de la música que estant emetent pel 33, és el millor pla que he trobat per passar la revetlla...

En fi, l'any comença com qualsevol altre nit. On és doncs, l'anomenada màgia de la nit de cap d'any?



En no trobar-la, jo em deixo endur per una màgia que sí sé segur que existeix, la màgia de la música, que en aquests moments és la dels "Manel". Casualment, van ser protagonistes del meu primer post del 2010 i ara en són del primer del 2011.

Hàgiu trobat o no la màgia de la revetlla, us desitjo molt bon 2011 per tots als qui, una estoneta o altra, passeu per aquí!

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies, Rachel! i crec que ha sabut trobar la màgia que buscaves en fer allò que t'agrada de fer, escoltar el teu grup de música favorit. Bon Any Nou!

    ResponElimina
  2. Gràcies pel comentari, Isabel. No era la màgia que jo imaginava però...també m'ho puc mirar com tu dius, és millor. :) Bon any per tu també!

    ResponElimina