dilluns, 4 de juliol del 2011

Putes sensacions

Què més dona si rius perquè t'enamores d'un cantant
si vibres amb la seva veu, amb la seva mirada, amb la seva posada en escena...
Què més dona si flipes perquè les seves cançons, ara sí, ara t'entren, t'arriben, les entens, te les sents teves
Què més dona si intentes canviar de banda sonora , si intentes tirar endavant
Què més dona si creus que ja estar, que ja estàs bé, que aquelles sensacions ja no tornaran
Què més dones si penses, vols o desitges
Què més dona si fas un pas endavant...

Les sensacions són les que són. Apareixen quan menys t'ho esperes i et fan fer tres passos enrere. Elles són les que manen.
Sento que m'ofego. Sí, la sensació és aquesta. Que no puc respirar. Angoixa. De cop i volta. Perquè sí. Feia mesos que no la vivia . . .  Les putes snesacions tornen. És el que hi ha. No duren sempre. Ho sé. De fet , ara ja no hi són, però quan venen . . . s'apoderen de tu i sembla que t'hagis de morir.

Que escric bé, em deien l'altre dia. Però sovint coses tristes , em recalcaven.
Escric del què visc, del què sento, i avui, en part , ha estat això, les putes sensacions.

(Tot i que me'n vaig a dormir amb un mig somriure escoltant una de les cançons de Love of lesbian que més propera sento. És curiós, temps enrere no m'acabaven de . . . però ara sí. Serà la màgia del concert de l'altre dia. És ben bé, que tot té el seu moment, fins i tot la música).


El vídeo s'ha menjat l'última frase de la cançó , i a mi m'agrada per TOT el que diu , de la primera fins a l'útlima paraula, així que us la penjo:
"Cada vez que te recuerdo viene a mi una imagen , 
éramos tu y yo de safari en el parque"



Ara sí , bona nit i bones sensacions!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada