dijous, 7 de juliol del 2011

Sóc el meu mòbil

Aquesta tarda , un amic se'n reia del meu mòbil . Fent broma , li he dit que sóc una mica com el meu mòbil .



Masegat  .
Una mica escardat , sí , però segueix sencer





Apedaçat amb cel·lo i esparadrap , però més o menys, va tirant .
Quasi bé cada dia cau però sempre el recullo i no s'acaba d'espatllar
això sí, és una mica inconstant , no hi és el 100% sempre , s'apaga i s'encén sol quan li dona la gana . 
Sembla que té poca bateria , va pitant però no s'acaba d'apagar mai


Estèticament , no gaire cuidat , però profund, amb coses importants per dins
Amb tot de números guardats, alguns de més utilitzats , d'altres que mai s'han marcat 
missatges que guardo com un tresor i d'altres que decideixo esborrar
amb unes quantes fotos impossibles de tornar a fer . . . 
Un mòbil amb records , amb vida pròpia

He pensat , que sóc , en part , com el meu mòbil
o  potser , és ell que és , en part , un reflex de mi .

Sigui com sigui , potser en Fermí té raó i ja és hora que el comenci a canviar . . .

4 comentaris:

  1. tu, que et dones temps... em sembla que ja n'hi has donat prou al mòbil!

    és només una eina (el mòbil, no tu) i et donarà moments d'il·lusió el nou; segur.

    bona nit, guapeta.

    ResponElimina
  2. gràcies pel comentari. potser sí que he de fer un cop de cap, però em fa mandra...decidir quin! jejeje

    bona nit!

    ResponElimina
  3. el capullo del teu amic encara hi podria haver afegit que, a diferència de tu, que ets una noia mòbil, aquest trasto és un mòbil immòbil, no sé si m'explico; i serà així com a mínim fins que algú li posi unes rodetes i un motoret i se'n vagi a fer tombs (el mòbil, quicir). o no?
    i una altra cosa, raquel: dius de "començar-lo a canviar"? que no penses canviar-lo tot de cop?!!

    ResponElimina
  4. jejej! Min, és q jo tot ho faig de mica en mica, primer li canviaré l'espadrap, després la pantalla, les tecles...mica en mica! ;)

    ResponElimina