dimarts, 29 de novembre del 2011

Abans d'hora...

Somio en...
                  ... no sentir
                  ... no pensar
                  ... no reordar

                                           Somio en...
                                                             ... oblidar
                                                             ...somiar dormida
                                                             ...despertar il·lusionada

                                                                                           Somio en...
                                                                                                             ... creure de nou
                                                                                                             ... experimentar
                                                                                                             ... créixer,conéixer
                                                                                                       

Somio en...
                  ... viure
                  ... viure un somni
                  ... i dos
                  ... i tres

                                                               És que somio massa?


Somio que descobreixo un bosc màgic on sóc una fada
que vola, que salta, que balla amb els arbres.
Una fada que riu perquè les papallones li fan pessigolles.
Somio que no fa falta somiar per trobar un món així.
Regal del youtube: Yiruma
pianista amb màgiques melodies que m'acompanyen abans d'hora,
màgiques melodies abans d'anar a dormir.

6 comentaris:

  1. No, no somies massa. Somies el que cal per seguir endavant. Intenta mantenir a ratlla la impaciència perque arribin els somnis dessitjats. La impaciència és mala acompanyant, et fa perdre el nord.

    Quina delícia de música.

    Petons bonica!

    ResponElimina
  2. Jo avui amb la febrada que tinc per culpa d'aquesta grip inoportuna...desitjo estirar-me al sofà i tenir la sort d'adormir-me i somniar en un bosc màgic on l'única melodia de fons siguin riures feliços.

    ResponElimina
  3. Veig que tens somnis una mica contradictoris...jo em quedaria amb la segona part.
    I mai es somnia massa!!!
    Molt bonica la música.
    Petons,
    M. Roser

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies pels vostres comentaris. És curiós, no ens cneixem,però les vostres paraules m'arriben, m'animen, i m'encanta!

    Ariadna,procuraré tenir un xic més de paciència...espero que valgui la pena!

    Maria, somio en viure,però no sé com viure el que somio. De moment, em costa d'aconseguir-ho...

    Rafael, espero que ja estiguis millor i que aconseguissis sentir els riures feliços...

    Sí,tinc les meves contradiccions i suposo que els meus somnis ho pateixen! hehehe! això de que mai es somia massa...no ho sé, és bonic somiar, de fet, suposo que és el que ens fa tirar endavant però...quan topes amb la senyora realitat, que és dura com una roca, fa mal...en fi...

    La música m'hi ajuda!

    Abraçades per tots/es!

    ResponElimina
  5. Somiar és saníssim, però si compleixes els somnis seria millor?

    Salutacions, i bon cap de setmana Raquel.

    ResponElimina