divendres, 6 de maig del 2011

Espontàniament en castellà



Quiero vivir pero no así.
Me refugio en los pequeños detalles.
Me digo a mi misma que yo no necesito lo que los demás.
Excusas , supongo.
Excusas , lo sé.

Y es que a escondidas . . . 
Sigo soñando lo de siempre
Sigo emocionándome con lo de siempre
Sigo buscando sin saber el qué, como siempre

Y es que en el fondo creo que . . .
Quiero vivir
Quiero vivirlo todo
Quiero vivirlo todo , sí , pero no así

Querer es poder , dicen.
Se equivocan
Querer no es siempre poder
Así que simplemente . . .

Quiero vivir
Quiero vivirlo todo
Quiero vivirlo todo , tanto como “el puedo” me deje.




(Us penjo un text que em va sortir ahir, afegint paraules, comes, punts... a frases mig escrites d'alguna llibreta. Us el penjo avui perquè aquests dies he estat sense internet (sempre va bé demostrar-se a un mateix que es pot viure sense internet, encara que reconec que en algun moment l'he trobat a faltar). En fi,  acostumo a escriure en català, però de vegades hi ha frases, pensaments que se m'apareixen en castellà. Havia pensat traduir tot el text al català, però no m'acaba d'agradar, no és el mateix, així que finalment he decidit penjar-lo tal i com el vaig deixar ahir)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada