dissabte, 14 de maig del 2011

Flipant

Flipant amb . . .

la capacitat que té la música
la capacitat que tenen algunes paraules, encara que siguin escrites,
la capacitat que tenen alguns somriures
la capacitat que tenen algunes mirades
la capacitat que tenen alguns moments

. . . per acompanyar , per fer volar , per fer sentir , per recordar.


(Flipant amb la capacitat que tinc per flipar-me amb qualsevol flipada.)



(Flipant amb la capacitat que tinc per no verue-hi clar) perquè fet i fet . . . no em puc queixar, avui ha estat un dia flipant:

he volat amb bona música
m'he sentit acompanyada per algunes paraules
he vist uns somriures i una mirada que feia temps que no veia
i he viscut més d'un moment maco, amb bona companyia que m'ha fet sentir contenta


(Flipant amb la capacitat que tinc per flipar-me i desflipar-me en un mateix dia)

Flipant amb radiohead. 
Flipant amb el so de les tecles del piano
Flipant amb la sensació que em produeix el seu so
Com si enlloc de tocar el piano em toquessin a mi
Les sento dins meu
Com si les toqués jo
Fipant amb el record d'acariciar-les
Flipant , flipeu . . . 

(((En el fons, flipant per coses que no m'agradaria flipar)))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada